2.12.2015

(PG_2015) Kalendarz Adwentowy - dzień 2


PRZYTUL MNIE

tualmy się przy każdej możliwej okazji, bo to najwspanialsza forma bliskości
 pamiętam, że Kaju najpierw zaczęła dawać mi buziaki a potem dopiero nauczyła się przytulać
ale ten gest towarzyszy nam od pierwszych dni, od momentu kiedy w szpitalu tuż po urodzeniu 
mi ją pokazali - ten moment pamiętam do dziś ... jej niezwykłą delikatność i miękkość <3

tulamy się, kiedy młoda idzie spać, kiedy przechodzi do mojego łóżka i zasypia u mojego boku,
i rano po przebudzeniu ... w czasie wspólnych zabaw i tak po prostu w ciągu dnia

tulamy się kiedy szuka mnie bo czuje się niepewnie, lub gdy się czegoś się boi 

 i kiedy zrobi coś źle - tak przeprasza - to niesamowite jak jeden gest może znaczyć tak wiele!

4 komentarze:

  1. Witaj
    Uwielbiam twoje posty ....takie ciepłe i niesamowite....sama miłość na dłoni...A może jakiś szybki kursik zrobisz na coś do ozdabiania ...z tamtego roku pamiętam Wino ....czekam na kolejne cudo :) poproszę coś do ozdoby dla bliskiej osoby :) to może życzenie od stałej osóbki :) czytałam ze coś szykujesz dla bliskich wiec post będzie idealny ....pozdrowienia dla twego szczęścia małego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą dwa kursy DIY tylko zdecydowanie nie z tych "szybkich" ale pomyślę... może coś da się zrobić :)

      Usuń
  2. Tulenie to jedno z najlepszych i niestety słabo docenianych lekarstw. Przykre to, że tak wiele ludzi, rodziców, o tym zapomina i nie uczy dzieci tej cudownej kuracji. Moja Mi opanowała ją to największej wyobrażalnej perfekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak moja Kaju ... np nocą kiedy przechodzi do mnie do łóżka zawsze jest rytuał tulenia nim zaśnie ponownie - bezcenne

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)