1.12.2015

(PG_2015) Kalendarz Adwentowy - dzień 1

KAJA

21 miesięcy 11 kg 80 cm - moja córkanajwiększa miłość i spełnienie w jednym
chyba inaczej nie da się wyrazić tego co łączy matkę i córkę <3
bywa rożnie, bo młoda to żywe srebro - nie usiedzi w jednym miejscu - nie umie!
ciągle w ruchu, wiecznie zajęta i czymś zabsorbowana - to tu, to tam a ostatnio góra i dół
 podobno bardzo samodzielna jak na swój wiek., inteligentna, ciekawska i bystra 
a z drugiej strony głupio uparta, wymuszająca  i marudząca
 
cudowny kontrast w jednej małej osobie ... 
i mimo, że czasami bywa naprawdę bardzo ciężko
 
kocham cię córeczko <3 
 

4 komentarze:

  1. ciesz sie ze córeczka jest inteligentna wie kiedy przeprosić ale tak dzieci mają w tym wieku kochany aniołek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się... doceniam ... wiem, że mam szczęście choćby i dlatego ;)

      Usuń
  2. Czekałam na grudzień i na twoje adwentowe wpisy. Duże emocje mi w zeszłym roku towarzyszyły przy ich czytaniu i podejrzewam, że w tym roku będzie podobnie ;) Dziękuję, że znów się dzielisz swoimi przemyśleniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ciesze się, że jesteś to dla mnie bardzo dużo znaczy - dziękuję :*

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)