19.12.2016

(PG_2016) Kalendarz Adwentowy - dzień 19

PODRZUTKI (z lasu)

nie wszystkie historie w tym roku zakończyły się szczęśliwie :( ---> klik ...

te koty i psy, które udało mi się ocalić żyją, mają nowy dom i człowieka, 
który je kocha i traktuje jak kogoś ważnego a nie PRZEDMIOT, 

którym nie jest! 

każda z tych historii mnie boli - BOLI mnie ludzkie znieczulenie, głupota, 
obojętność, brak świadomości i odpowiedzialności z to co "oswoiłeś"

dla mnie najgorsza w tych sytuacjach jest zawsze bezsilność 
i pytanie o TEGO człowieka ... tego konkretnego - TEGO, który TO ZROBIŁ

wiem, nie ocalę wszystkich, ale mogę pomóc tym, którzy staną na mojej drodze

---

obecnie całym sercem jestem z fundacją "Szare, bure i łaciate",
która zajmuje się sterylizacją bezdomnych kociaków ---> klik ...
jeśli więc ktoś może pomóc to proszę zrób to! każda złotówka się liczy 

------------------------
 
pozdrawiam świątecznie kigabet vel Ki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)