15.05.2018

10 lat bloga ... wyzwanie #2

za nami pierwsze wyzwanie z mapką :) prac nie jest dużo - cztery
za to są FANTASTYCZNE i to mnie cieszy najbardziej <3
  
bardzo Wam dziekuję, że podjęłyście wyzwanie :*
najbardziej urzekł mnie tag Hulki i do niej wędruje pierwsza nagroda -
proszę o kontakt: kigabet@interia.pl

---
 
 a przed nami kolejne wyzwanie tak wygląda moja MAPKA #2 (baner)


WY ją realizujecie ;)
a JA tym razem wybieram MALARSTWO <3

ZASADY 

1. wykonaj pracę według mapki, zachowując ilość elementów i układ kompozycji
nie narzucam formy, kształtu, techniki wykonania pracy ... pełna dowolność !!!
warunek jest tylko jeden praca musi ściśle nawiązywać do mapki wyzwania

2. napisz u siebie na blogu /stronie fb/ post o tym, że bawisz się ze mną
koniecznie umieść w nim baner + link z odnośnikiem do tego wyzwania
(będzie mi miło jak baner z mapką pojawi się i na pasku bocznym twojego bloga)
pochwal się w nim swoją pracą :):):)

3. w komentarzu zgłoś swój udział w zabawie umieszczając w nim 
link do posta z twoją pracą - czekaj na moje odwiedziny :)

4.  nagrodą w wyzwaniu nr #2 jest obrazek wykonany temperą lub akwarelką (format A4)

5. do zabawy można dołączyć w każdym momencie, podobnie jak z niej zrezygnować ;)
 prace zgłaszamy do 14-go każdego miesiąca do północy (na wykonanie pracy macie miesiąc)

 ---

dla niewtajemniczonych przypominajka ;)

10 LAT
10 WYZWAŃ
10 MAPEK
10 NIESPODZIANEK :)

czekam na Was!
 


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, wkrótce się skontaktuję. Oczywiście postaram sie wziąć udział w kolejnym wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ...oj będzie się działo..
    .gratuluję Papierowa Hulka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało mi się ogarnąć wstawienie posta na telefonie😊 zgłaszam sie do kolejnego wyzwania
    http://papierowahulka.blogspot.com/2018/06/smile-tag.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nie odpuściłam, melduję wykonanie zadania: http://inka-art1.blogspot.com/2018/06/usmiech-do-ki.html Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A to moja interpretacja mapki https://madebyaluu.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-2.html
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dopiero teraz trafiłam na zabawę urodzinową :) Następnym razem muszę nie przegapić! Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)