11.05.2018

(10) Pierwsza Komunia Święta

fiolet nie jest popularnym kolorem kartek komunijnych ...
niejako "zmuszona" (pierwsza kartka dla córki mojego brata
była w tradycyjnych kolorach więc o dublowaniu nie było mowy :P) 
postanowiłam nieco zaszaleć ;) i wyjść poza ramy - opłacało się ... 


kartka powstała na wytłaczanej bazie "tłoczone kwiatki", która sama w sobie 
jest bardzo dekoracyjna - uzupełniłam ją więc tylko delikatną ażurową ramką 
(wycięłam ją z papieru SCL537 z kolekcji ITD Collection - scrapbooking) 
dodałam winne grono (tekturka), papierowego motyla, ręcznie robiony kwiat z materiału 
i wycięte z papieru kwiaty fiołków  ... obyło się bez chlapań ;)

 



inspiracja dla ITD Collection

 
------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

2 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)