13.05.2018

portret {GÓRALKA}

 ten projekt zaczęłam rok temu, kiedy na profilu swojej imienniczki 
wypatrzyłam jej piękne zdjęcia z chrztu syna
z góralszczyzną to ja się musiałam "oswoić" i nie ukrywam trochę to trwało ;)
ale za to dziś inspiruje mnie ona niemalże nieustannie i wciąż budzi mój szczery zachwyt

mam nadzieje, że ten obraz będzie "początkiem" a nie końcem <3







akryl, "grubo" malowany szpachlą na gotowym podobraziu 
(płótno naciągnięte na blejtram) 60/80 cm
w pracy wykorzystałam też "grafitową masę mikową" Renesans - Craft Art
 


Art Piaskownica - wyzwanie PRINTY "Folk"---> klik ...


 ------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

  1. Piękny. Życzę inspiracji do kontynuacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny obraz !Zachwycająca żywa kolorystyka i pięknie namalowana góralka .Z jednej strony niby lekko zarysowane,niedopowiedziane elementy ,ale z drugiej wiadomo o co chodzi .Jestem oczarowana Twoim dziełem :-)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)