7.05.2018

(8) Pierwsza Komunia Święta

jakiś czas temu zostałam poproszona o przygotowanie inspiracji 
dla sklepu ITD Collection - scrapbooking - w moje ręce wpadły przepiękne 
papiery o niezwykłych wzorach i motywach, od których trudno oderwać oczy
... a jako, że mamy sezon komunijny to sami rozumiecie że nie mogło wyjść inaczej ;)

 

jak wspomniałam zaczęłam od kartki na komunię dla chłopca - do jej wykonania użyłam
szaro-zielonego papieru SCL586  z kolekcji ITD Collection - scrapbooking) -   
dodałam do niego biel, beż, żółć i zieleń ... tworzą dość nietypowy, ale ciekawy duet
 



kompozycja osadzona na ażurowej serwetce, uzupełniona kielichem z hostia,
kwiatową kompozycją i winnym gronem - są tęż chlapania, które spajają całość ...
 

 

 karteczka otwiera się jak "szafa" (moja ulubiona forma ostatnio)


inspiracja dla ITD Collection

 
------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)