4.06.2017

projekt Niezapominajka - WESELE

miejsce jest ważne ... my od razu wiedzieliśmy, że stawiamy na Podhale :)
 tym co się wąchają podsyłam kilka pytań, na które warto sobie odpowiedzieć

/źródło Willa Bachledówka/


 gdzie mieszkacie ???

 ja jestem z Zakopanego - stąd nasz wybór ... 
to miejsce jest/było/będzie dla nas ważne 

wybór padł na Kościelisko - Kiry, 
które leżą u podnóża wejścia do Doliny Kościeliskiej 
piękne, malownicze miejsce ... polecam wszystkim <3

 dobrze wiedzieć, że w pobliżu.znajdują się też inne doliny: Dolina Chochołowska, 
Dolina Małej Łąki ze szlakiem prowadzącym na Giewont i Czerwone Wierchy
czy moja ukochana Dolina za Bramką (z mało komu znanym szlakiem na "Jasiowie Turnie)
nieco dalej - Dolina Strążyska, Dolina Białego z prowadzącą do nich Ścieżką pod Reglami

skąd pochodzi większość gości (rodziny) ???

 w naszym wypadku większość gości to przyjezdni, niezależnie wiec od tego 
gdzie byśmy to wesele organizowali i tak wiedzieliśmy, że bez noclegu się nie obejdzie

nam "gościny" użyczyła Willa Bachledówka ---> klik ...
Goha bardzo dziękujemy za wszystko! i moja wspaniała ciocia Bronka :)

gdzie podoba Wam się miejsce ceremonii ???

o tym pisałam już tu ---> klik ...

jak jest skomunikowane z miejscem wesela ???

jedna droga prowadząca z kościoła na sale weselną 
a po drodze mój dom rodzinny ... no zgubić się nie można było hehe 
przy okazji dodam, że warto taką trase gościom przygotować - mimo wszystko :)




 jak planujecie spędzić dni przed i po ślubie

intensywnie :P bo wiadomo czy "prze" czy "po" zawsze jest wiele spraw do ogarnięcia

---

projekt Niezapominajka - wszystkie tematy ---> klik 

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy w Zakopanem, ale na dłużej! Jestem zachwycona widokiem gór! Na pewno wrócimy i mamy nadzieję na Waszą pomoc! ☺ pozdrawiamy Kornelia Arek Grabowscy - rodzina i goście weselni! 😚

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka mapka dużo ułatwia 😃

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)