2.06.2017

projekt Niezapominajka - ŚLUB

 tradycja nakazuje że ślub powinien odbyć się w parafii panny młodej 
tak też i my zdecydowaliśmy bo to miejsce dla mnie magiczne ...

szkoda, że nie obyło się bez kłopotów :P w każdym razie upewnijcie się,
że parafia, w której bierzecie ślub faktycznie jest waszą parafią ...

  
i taki cytat rozmowy ... mówiący dlaczego zdecydowałam się na ślub kościelny - 
miedzy innymi - bo powodów jest oczywiście wiele, ale ten jest dla mnie najistotniejszy

" ...chcę by Bóg pobłogosławił naszemu małżeństwu ... by dał mi siłę i mnie wspierał,
 kiedy znów będę miała ochotę "wyjść"(...) w głębi duszy czuję jego obecność i bliskość 
tym bardziej, że mam teraz Kaju i dla niej chce jak najlepiej - pragnę by miała rodzinę (...)"

---

projekt Niezapominajka - wszystkie tematy ---> klik 

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

6 komentarzy:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)