9.06.2017

projekt Niezapominajka - DEKORACJA

motywem przewodnim naszego ślubu były jak wiecie niezapominajki
miałam swoje wyobrażenie na temat sali, jaki dekoracji ... a jednak
Pani Halina musiała się nieźle nagimnastykować by stworzyć właściwie "coś z niczego"
wiosna tego roku nie była zbyt łaskawa dla tych kwiatów - ale udało się!
powstała niezwykle romantyczna, nieco sielska dekoracja  z mnóstwem kwiatów
(nie tylko niezapominajek) zielonych akcentów i niebieskich wstążek ....

realizacja Studio Florysczne "Tajemniczy Ogród"
napisy - Manuna  więcej do poczytania tu ---> klik ...
elementy dekoracyjne - WU
zdjęcia autorstwa anett-art fotografia 

 




 
 

 






 
---

projekt Niezapominajka - wszystkie tematy ---> klik 

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

  1. Niesamowicie wszystko przystrojone. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozejrzałam się tutaj troszkę i jeszcze nie skończyłam. :)
    Najbardziej zainteresowały mnie posty z etykietą "ślub".
    I odnalazłam w nich pokrewną duszę, choć zapewne mogłabyś być moją córką.
    Dekorowałyśmy salę ślubną w podobnym stylu a jednak pomysł na dekorację miałyśmy podobny. Bo też kwiaty, i wyszło przepięknie w tych niezapominajkowych niebieskościach!!!!! Zdolna kobietka z Ciebie! :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najpiękniejsze na nowej drodze życia! :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)