3.09.2018

Boże Narodzenie (08/2018)

 sierpniowe propozycje na "rogatym" okazały się dla mnie wyjątkowo 
hm ... trudne - ostatecznie wybór padł na bardzo prostą karteczkę Teresy
nadal pozostaję wierna kolorom bieli, zieleni i czerwieni - u mnie kompozycja
z dodatkiem mchu, grafiki (Agnes B handmade) z ptaszorami i dratwą ...


ostatecznie powstały dwie karteczki choć w wersji mini (baza DL przecięta na pół)


prace zgłaszam na wyzwanie "święta na okrągło" - SIERPIEŃ ---> klik ...
 

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

6 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje z tym mchem

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki cudne.... ja niestety z braku czasu nie podołałam wyzwaniu na rogatym, chociaż także miałam ochotę na lift tej samej kartki! Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że uda ci się wygospodarować odrobinę czasu i wraz ze zbliżającymi się świętami do nas dołączysz :)

      Usuń
  3. Przepięknie skomponowałaś tagi. Miło ogladać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile mnie to czasu kosztowało :P te najprostsze projekty zawsze sa takie czasochłonne ;)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)