17.08.2018

28/2018 {hello}

 zawsze z wielką przyjemnością "wracam" do papierów Rapakivi
do wykonania tej karteczki wybrałam ich żółte odcienie:
"Be Optimistic", "Fairy Flos" i  "Lacy Sunset"
poza tym jest jak to często u mnie ścinkowo ... czyli są paseczki
ale też ręcznie wykonane kwiaty z papieru czerpanego
odrobina złota i słoneczny tekturowy napis "hello" bez chmurki ;)




wyzwanie z gościem #72 - Rapakivi ---> klik ...
 

prace zgłaszam na wyzwanie Szuflada ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie essy-floresy ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 


8 komentarzy:

  1. Ale energetyczna praca! Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mnie ostatnio kręci żółty, to chyba wpływ lata. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kwiaty, kolorystyka kartki zupełnie nie moja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolory!Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna praca. Przyjemna dla oka i super kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca i super kolorystyka. Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Essy-floresy. Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)