15.08.2018

10 lat bloga ... wyzwanie #5

za nami czwarte wyzwanie z mapką :)
 tym razem do "pojedynku" stanęły:


Aluu (4)
Inka-art (3)
Lwia Sztuka

Papierowa Hulka (4)  
Ptasia
  
bardzo Wam dziekuję, że podjęłyście wyzwanie :*
najbardziej urzekła mnie kartka autorstwa Papierowa Hulka
i do niej wędruje czwarta nagroda - proszę o kontakt: kigabet@interia.pl

edit: Inka kochana dziekuję ci za cudowny wpis o moim podopiecznym <3

---
 
 a przed nami kolejne wyzwanie - tak wygląda moja MAPKA #5 (baner)
w końcu nie ma to jak od czasu do czasu nieco zaszaleć ;)


WY ją realizujecie ;)
a JA tym razem wybieram ... LO / scrap / layout
uwielbiam tę formę utrwalania wspomnień :)

ZASADY 

1. wykonaj pracę według mapki, zachowując ilość elementów i układ kompozycji
nie narzucam formy, kształtu, techniki wykonania pracy ... pełna dowolność !!!
warunek jest tylko jeden praca musi ściśle nawiązywać do mapki wyzwania

2. napisz u siebie na blogu /stronie fb/ post o tym, że bawisz się ze mną
koniecznie umieść w nim baner + link z odnośnikiem do tego wyzwania
(będzie mi miło jak baner z mapką pojawi się i na pasku bocznym twojego bloga)
pochwal się w nim swoją pracą :):):)

3. w komentarzu zgłoś swój udział w zabawie umieszczając w nim 
link do posta z twoją pracą - czekaj na moje odwiedziny :)

4.  nagrodą w wyzwaniu nr #5 jest LO / scrap / layout na płótnie

5. do zabawy można dołączyć w każdym momencie, podobnie jak z niej zrezygnować ;)
 prace zgłaszamy do 14-go każdego miesiąca do północy (na wykonanie pracy macie miesiąc)

 ---

dla niewtajemniczonych przypominajka ;)

10 LAT
10 WYZWAŃ
10 MAPEK
10 NIESPODZIANEK :)

czekam na Was!
 


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

12 komentarzy:

  1. Serdecznie Ci dziękuję KI:)))
    Z wielką radością podejmę wyzwanie kolejnej mapki:)
    A dla wszystkich pozdrowienia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kiga :D Ja też podjęłam wyzwanie i trochę mi przykro, że nie odwiedziłaś mojego bloga. Wysłałam 2 komentarze i nie było odzewu. Nie wiem, czy zabawa jest tylko dla Twoich znajomych, czy inni też mogą brać w niej udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dlaczego ale nie otrzymałam żadnego z twoich komentarzy :( wysyłam info na maila ;) i pędzę na twojego bloga ...

      Usuń
  3. Gratuluję wspaniałego bloga i wytrwałości. Życzę kolejnych udanych 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje dla Papierowej Hulki :-) Dziewczyny - dziękuję za wspólną zabawę i oczywiście podejmuję wyzwanie do kolejnej mapki:-) Pozdrawiam Wszystkich gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i pozdrawiam :-) Przy okazji podrzucam link do mojej interpretacji mapki: http://inka-art1.blogspot.com/2018/09/witajcie-kochani-tak-tak-to-kartka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawię się dalej:)
    http://papierowahulka.blogspot.com/2018/09/magnes-na-lodowke-z-przesaniem.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ijeszcze ja....
    https://madebyaluu.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-5.html

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)