7.07.2018

02/2018 scrap/LO {nasza córeczka}

ze mną w roli gościa ;) a że kocham kwiaty a moja córeczka to dla mnie mega 
inspirujący temat postanowiłam przygotować blejtram z nią w roli głównej :)
 

bazę wykonałam w całości ze ścinek zielonego i szarego papieru, 
które zostały mi po poprzednich projektach (kolekcja "Always Together"
w centralnej części umieściłam wianek - „uwiłam go” 
z ręcznie wyciętych kwiatów z kolekcji "Mój skarb - dziewczynka" 
w środku umieściłam zdjęcie mojej wiecznie roześmianej córki
całość wieńczą czerwone motylki, zielona żabka i napis „nasza córeczka” (Manuna)




mapka ---> 10 lat bloga ... wyzwanie #3 ---> klik ...


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

5 komentarzy:

  1. Prezentuje się świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten scrap, na żywo jeszcze ładniejszy :) głosowałam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie Ci to wszystko się dopasowało :) Cudowną masz córeczkę :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)