15.06.2018

10 lat bloga ... wyzwanie #3

za nami drugie wyzwanie z mapką :)  
i wprost nie mogę się nadziwić Waszym interpretacją,
każda tak mega zaskakuje i zachwyca w każdym detalu ...
bardzo Wam dziekuję, że podjęłyście wyzwanie :*
najbardziej urzekł mnie notes Inki  i do niej wędruje druga nagroda -
proszę o kontakt: kigabet@interia.pl

---
 
 a przed nami kolejne wyzwanie tak wygląda moja MAPKA #3 (baner)


WY ją realizujecie ;)
a JA tym razem wybieram KARTKĘ

ZASADY 

1. wykonaj pracę według mapki, zachowując ilość elementów i układ kompozycji
nie narzucam formy, kształtu, techniki wykonania pracy ... pełna dowolność !!!
warunek jest tylko jeden praca musi ściśle nawiązywać do mapki wyzwania

2. napisz u siebie na blogu /stronie fb/ post o tym, że bawisz się ze mną
koniecznie umieść w nim baner + link z odnośnikiem do tego wyzwania
(będzie mi miło jak baner z mapką pojawi się i na pasku bocznym twojego bloga)
pochwal się w nim swoją pracą :):):)

3. w komentarzu zgłoś swój udział w zabawie umieszczając w nim 
link do posta z twoją pracą - czekaj na moje odwiedziny :)

4.  nagrodą w wyzwaniu nr #3 jest kartka wykonana wysług wytycznych
zwycięzcy wyzwania (tematyka dowolna)

5. do zabawy można dołączyć w każdym momencie, podobnie jak z niej zrezygnować ;)
 prace zgłaszamy do 14-go każdego miesiąca do północy (na wykonanie pracy macie miesiąc)

 ---

dla niewtajemniczonych przypominajka ;)

10 LAT
10 WYZWAŃ
10 MAPEK
10 NIESPODZIANEK :)

czekam na Was!
 


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

9 komentarzy:

  1. Aluu i Papierowa Hulka - prześliczne prace stworzyłyście, nie mogę wyjść z podziwu :-)
    Ki, Tobie serdecznie dziękuję i ogromnie się cieszę - zrobiłaś mi niesamowitą niespodziankę:-))) Kolejna mapka jest fantastyczna, podejmuję wyzwanie i bawię się z Wami dalej Dziewczyny :-))) Pozdrawiam cieplutko!
    P.S. Jeszcze mam pytanko, czy mapkę można odwracać o 90 lub 180 stopni???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak można ;) ciesze się, że bawisz się dalej i jeszcze raz gratuluję :)

      Usuń
  2. Gratuluje Inka,mnie bardzo sie podoba notes

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny a Wam bardzo dziękuję za to, ze jesteście bo to dla mnie bardzo dużo znaczy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podrzucam swoją interpretację mapki do #3 wyzwania:
    http://inka-art1.blogspot.com/2018/07/lovemy-life-do-ki.html
    Przesyłam uśmiechy i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponownie staję w szranki...
    http://papierowahulka.blogspot.com/2018/07/tag-baby-shower.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. W ostatniej chwili ,ale jestem...
    https://madebyaluu.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-u-kingi.html

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)