15.07.2018

10 lat bloga ... wyzwanie #4

za nami trzecie wyzwanie z mapką :)
 tym razem wyzwanie podjęły znów moje wspaniałe dziewczyny ;)


Aluu (3)
Inka-art (2)
Papierowa Hulka (3)
  
bardzo Wam dziekuję, że wciąż jesteście :*
a jako, że miałam mega problem, kogo tym razem wybrać
postanowiłam wykonać kartki dla Was trzech :):):)
proszę o kontakt: kigabet@interia.pl

 ---

 a ja się zastanawiam czy mapki są zbyt trudne (serio?)
czy może mało popularne ... a może to te wakacje tak Was rozleniwiły ;)
no nic słowo się rzekło edycji będzie 10 ... a dziś coś mega prostego ;)
tak wygląda moja MAPKA #4 (baner) pierwsza z serii "clean & simple" (będą trzy)


WY ją realizujecie ;)
a JA tym razem wybieram ... MIXED MEDIA

ZASADY 

1. wykonaj pracę według mapki, zachowując ilość elementów i układ kompozycji
nie narzucam formy, kształtu, techniki wykonania pracy ... pełna dowolność !!!
warunek jest tylko jeden praca musi ściśle nawiązywać do mapki wyzwania

2. napisz u siebie na blogu /stronie fb/ post o tym, że bawisz się ze mną
koniecznie umieść w nim baner + link z odnośnikiem do tego wyzwania
(będzie mi miło jak baner z mapką pojawi się i na pasku bocznym twojego bloga)
pochwal się w nim swoją pracą :):):)

3. w komentarzu zgłoś swój udział w zabawie umieszczając w nim 
link do posta z twoją pracą - czekaj na moje odwiedziny :)

4.  nagrodą w wyzwaniu nr #4 jest mini-blejtram mixed-media

5. do zabawy można dołączyć w każdym momencie, podobnie jak z niej zrezygnować ;)
 prace zgłaszamy do 14-go każdego miesiąca do północy (na wykonanie pracy macie miesiąc)

 ---

dla niewtajemniczonych przypominajka ;)

10 LAT
10 WYZWAŃ
10 MAPEK
10 NIESPODZIANEK :)

czekam na Was!
 


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

16 komentarzy:

  1. To wspaniała wiadomość dla nas trzech :-) Dzięki wielkie Ki za takie urocze podejście :-) Tym razem mapka z pozoru łatwa ale C&S to trochę nie moja bajka - będę jednak próbować - zobaczymy co z tego wyjdzie? Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że podejmiesz wyzwanie - czekam więc z niecierpliwością na twoją interpretacje :)

      Usuń
  2. Oh Ki! Nie wierzę! Uradowałaś nas wszystkie! Wspaniale! Bardzo dziękuję😆 Nie wiem czy zdążę wykonać projekt wyzwaniowy przed wyjazdem na miesięczny urlop, bo mam zaległości w innej robocie😉, ale tak czy siak wiedz, że jestem z Tobą i we wrześniu wrócę na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny! Świetny pomysł z tymi wyzwaniami;-) Ja cierpię na chroniczny brak czasu ostatnio ale jak tylko wykrzesam chwilke to z przyjemnoscią się przyłącze bo C&S to mój ulubiony styl;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie-nie posiadam na chwilę obecną bloga, czy link do fp na facebooku mógłby być, czy brak bloga mnie dyskwalifikuje? Z góry dzięki za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wystarczy informacja na fb - link do strony z wyzwaniem plus baner wyzwania :)

      Usuń
  5. http://papierowahulka.blogspot.com/2018/07/kartka-eko-w-stylu-c.html
    Ufff, a jednak zdążyłam i zrobiłam Ki! Oto moja propozycja

    OdpowiedzUsuń
  6. tym razem nie na ostatnią chwilę...
    https://madebyaluu.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-z-mapka.html


    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis bardziej sentymentalny niż artystyczny - tu moja interpretacja - Ki - zainspirowałaś mnie tym słodziakiem :-) http://inka-art1.blogspot.com/2018/08/bo-miosc-ma-moc-do-ki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty wiesz ile emocji we mnie tym postem obudziøaß ach! <3

      Usuń
    2. :-) :-) :-) Cieszę się bo to chodziło - wrażliwość, miłość, pasja, wszystko co staramy się w życiu robić wyzwala wiele różnych emocji - te dobre są potrzebne by nas uszczęśliwić, podbudować, dać więcej wiary w siebie, dowartościować. A Twoja pomoc dla tego maluszka jest dowodem empatii i wrażliwości -piękna postawa, godna podziwu :-))) Wszystkiego dobrego dla Was - niech kotek chowa się dobrze i zdrowo :-))))

      Usuń
  8. Witam :) No w końcu, przy 4 wyzwaniu obudziłam się i jestem. Zapraszam skromnie do mnie:
    https://ptasiaszyje.blogspot.com/2018/08/ki-inspiruje-czyli-tym-razem-bez-szycia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. dorzucam, bo gdzieś nam utknął w cyberprzestrzeni :(

    https://lwiasztuka.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-ki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)