28.04.2014

otulacz na kubek i PODKŁADKA ...







otulacz na kubek - schemacik zaczerpnęłam z książki 
"1000... splotów na drutach i szydełkiem" 
Grażyna Kowalska-Jarosz Krystyna Klemmann-Krasuska


podkładki - bazą był poniższy schemat, który w trakcie nieco przerobiłam ;)
w 3rz. między słupkami dodałam tylko jedno oczko, w 4rz. również ...
dodatkowo w 4rz. zrezygnowałam w narożnikach z rzędu potrójnych słupków -
półsłupki wbijałam oczko za oczkiem a nie tak jak tu na schemacie w jedno oczko ...
dodałam też 5rz. - 9 półsłupków, w narożniku (na 5 oczkach łańcuszka): 
2 słupki w jednym oczku, słupek, słupek podwójny w jednym oczku, 
słupek, 2 słupki w jednym oczku i dalej od początku tak samo ... 9 słupków itd...




  Art Piaskownica - KOLORY ---> klik ...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)