30.04.2014

DIY - mini ALBUM z podkładek na piwo ...

z czasem takie rzeczy - mam tu na myśli np podkładki pod piwo 
- zaczynają nam się mnożyć i człowiek kombinuje co z tym zrobić?
 
bo wyrzucić szkoda! w ten oto sposób zrodziła się idea mini album pt: "10 słów"
 wybrałam swoje ulubione, mega energetyczne focie ... dopasowałam do nich 
odpowiednie papierki i rożnego rodzaju dodatki i zaczęłam szaleć ..... 
nie ukrywam bawiłam się świetnie ... was też zapraszam do wykonywania 
takich niekonwencjonalnych albumików :)
 












inspiracja projektantki Rapakivi ---> klik ...

credits: 
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic #3"
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic #4"
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic #5"
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic #6"
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optymmistic #6
- papiery "Sweet Memories" Studio Tekturek
- tekturki: plastry miodu, litery, cyfry, gwiazdki, strzałki
- chlapania

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysłą a wykonanie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł rewelacyjny. Jak chodzę na targ ze starociami to zawszę widzę mnóstwo nowych podkładek pod piwo. Spoglądam na nie i myślę co z nich można byłoby zrobić. Idealny prezent dla Ciebie byłby to:) Ja kleić nie umiem, zawsze coś ubrudzę klejem albo krzywo przytnę:)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)