3.06.2018

12/2018 {ślubny wieniec}

lubię takie "zlecenia" o czym Wam już kiedyś opowiadałam 
przy okazji swojego filmu - kto nie wiedział to ---> klik ...
 dostajesz do ręki zaproszenie i ono inspiruje cię do wykonania kartki ...


dokładnie tak było i tym razem - kompozycję oparłam na zaproszeniu 
czyli usytuowałam ją na kole w wieńcu z kwiatów (wycinane ręcznie grafiki)  
całość uzupełniłam tekturką z motywem pary młodej i napisem "love" (Rapakivi)
oraz wstęgą koronek (brązową, niebieską, białą) - karteczka wiązana czerwoną wstążką
 

 

dodatkowym atutem tej kartki jest baza craft ITD Collection z wytłoczonym wzorem
a tu zaproszenie, które mnie zainspirowało do wglądu ...


 Art Piaskownica - wyzwanie CARDS "kartka ślubna z wstążką" ---> klik ...


prace zgłaszam na wyzwanie #66 - Artimeno ---> klik ...

 ------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

  1. A ja lubię Ki, zaglądać do Ciebie i ...podziwiać...podziwiać ...podziwiać.
    Nic nie mówić, tylko się zachwycać :*
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczna i energetyczna kartka. Piękna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam i ciebie i dziekuję za te kilka miłych słów :)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)