19.10.2018

06/2018 scrap/LO {słodziak córeczka}

moja więź z Kaju jest jedyna w swoim rodzaju - to, że jest, to dla mnie spełnienie samo w sobie
 dlatego ten ostatni blejtram jest "o nas" ;) zatytułowałam go "słodziak córeczka" (napis Manuna)


 cytat "każda historia jest piękna, ale nasza to moje ulubiona" wpisany w ramę 
zamykającą kompozycję najlepiej oddaje naszą relację: matka - córka



w ruch poszły tu ścinki tym razem w kolorze zielonym - pasta strukturalna 
nałożona przez szablon, który pojawił się we wszystkich pięciu pracach
dodatki z kolekcji Craft O'clock  "Mój skarb - dziewczynka"  i "Always Together", 
 cekiny w kolorze zieleni i czerwieni oraz motylki Skarbnica Pomysłów 
całość scalają chlapania - użyłam akwarelek i białej tempery
 

mapka ---> 10 lat bloga ... wyzwanie #7 ---> klik ...


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

3 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)