22.05.2016

zakładka do książki ...

niedawno pokazywałam wam zawieszki na drzwi - dziś nieco zmienimy temat ;)
lubicie czytać ? bo ja bardzo i zachęcam do tego wszystkich za zwłaszcza tych najmłodszych

proszę państwa przed wami LEW – zakładka - we własnej osobie
 

lewka wykonałam w całości z żółtego papieru z kolekcji Rapakivi "Lucy Sunset"
dodałam grzywę - pomarańczowy papier w serduszka „Be Optimistic"
... głowę, pyszczek z tekturki w kształcie serca, nos
 i jak przystało na prawdziwego króla zwierząt koronę
wszystkie elementy obszyłam podwójną nicią … skleiłam … pochlapałam


Art Piaskownica – TEMAT „zakładka do książki” ---> klik …

9 komentarzy:

  1. Widziałam w Piaskownicy, jest cudowny. Po prostu rewelacyjny :-) Pozdrawiam i miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic tylko czytać dziecku bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki myszki były super, ale "lewik" też niczego sobie :) Masz zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ urocza zakładka, i jak tu nie sięgnąć po książkę, choć z taką zakładką to bym chyba tylko zakładkę oglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ... ciesze się, że i lew przypadł wam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako zodiakalna lwica, nie mogłam przejść obojętnie. Król jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)