29.02.2016

ALBUM z zamkiem ...

w przyszłym tygodniu moja córka skończy dwa lata! kiedy to minęło?
dla mnie to dobra motywacja by zrobić to co od dawna leży odłogiem,
czyli posegregować i wydrukować zdjęcia - a że one potrzebują oprawy wykonałam
album na bazie starego, który również prosił się o uwagę :P


bazę okleiłam niebieskim papierem w gwiazdki z najnowszej kolekcji "Tupot bosych stóp"
na środku nakleiłam różowy z tej samej kolekcji - dodałam papierową serwetkę,
koronkę, wstążkę, zabawne pomponiki, sizalowy sznurek i guzik ...
całość uzupełnił wycięty z "Krainy czarów" motyw zamku, który ozdobiłam kryształkami.
nie mogło zabraknąć oczywiście mediowych zabaw ;) pomimo braku kwiatów,
ale dzięki ozdobnym kryształkom, praca nabrała dziewczęcego wyrazu



inspiracja projektantki - Bee Scrap ---> klik ... 

7 komentarzy:

  1. piękny, księżniczkowy album :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale magiczna księżniczkowa oprawa zdjęć :) Musiałabym się też zabrać za albumy mojego dziecka. Tzn zdjęcia mam uporządkowane i poukładane w albumach ale wstyd się przyznać - w zwykłych sklepowych. Jak typowy szewc co bez butów chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten album :) Wszystkiego najlepszego dla Kaju :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)