23.10.2015

06/2015 scrap/LO {syrki}

dziś pokażę wam ...  scrapa ze ścinek! można, można :)
ten powstał w całości z różnej wielkości ścinek papierów, 
które zostały mi po papierach z kolekcji "Venus" sklepu Tricks Art
kolor przechodzi tu płynnie jeden w drugi - dzieje się tak dzięki temu, 
że poukładałam skrawki według odcieni, ale i dzięki mediom, 
których użyłam tu naprawdę naprawdę mnóstwo ...
chlapałam chlapałam i chlapałam :P zastosowałam głównie
białą farę temperę, akwarelki i lakiery do paznokci ...

  ponieważ tło samo w sobie jest już elementem dekoracyjnym 
zdecydowałam się na delikatną kompozycję z jednego tylko kwiatka -
do tego ozdobna biała ramka ze zdjęciem syrek mojej córci
 i wymowne hasło ;) nie wiele naprawdę potrzeba!



scrap ścinki - propozycja projektantki ---> klik ...

7 komentarzy:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)