21.05.2013

muzyczne notesiki ...

na blogu Rapakiwi tydzień pt "muzyczne inspiracje" ciężki temat dla mnie ...
bo mój świat jest ciszą ... lubię ją ... lobię gdy w tej "pozornej ciszy" 
słyszę to co tak mi bliskie ... szum drzew ... świst wiatru ... 
świergot ptaków ... łopotanie skrzydeł motyla - to moja muzyka :) 
bo tak naprawdę muzyki słucham tylko wtedy, 
gdy jest mi źle i gdy za wszelką cenę staram się zagłuszyć myśli -
dlatego nie bardzo wiedziałam jak "ugryźć" ten temat ..... 
zastanawiałam się jak połączyć te dwa odrębne światy -
przypadkiem natrafiłam na grafikę Lindy ... 
i tak oto powstał mój "muzyczny" notesik :)

przy okazji do kompletu powstały jeszcze dwa inne ...

 



 

 

notesiki zgłaszam na wyzwania ;)
scrapuj.pl - "muzyczna inspiracja" /pierwszy notesik/
sklep-ewa.pl - wyzwanie #11 black&white

credits:
- baza: mini notesiki 10/10 cm
- czarny papier z kolekcji 13arts
- wykrojnik: motywy roślinne, motyl
dziurkacz: motyl
- czarna tesiemka
- grafika Linda

8 komentarzy:

  1. Ki - fantastyczne
    dziękuję za udział w zabawie
    Teo
    sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow rewelacja kazdy z nich idealny w swojej zlozonej kompozycji ardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz sobie na te notesiki popatrze piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne notesy! Wyglądają niesamowicie.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam, Wikucha - DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Beakie ... a patrzaj ;) ... i ja pozdrawiam DT sklep-ewa.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne!!! Ależ mi się podobają te Twoje notesy!

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się ... niedługo nowa seria :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)