15.01.2015

RAMKA dla babci ... dla prababci ...

czy ktoś wie, kiedy jest święto prababci? czy w dzień babci :P

ta rameczka to prezent dla mojej babci 
(jedynej, która mi jeszcze została) 
i w sumie prezent dla prababci ... bo od Kaju też -
z tyłu odcisnęła swój znak - rączkę!



rameczka powstała na bazie tekturek, które możecie znaleźć w sklepie Rapakivi
- bazę pokryłam cudnym zielonym papierem Cozy&Warm idealnie 
wpisującym się w kolorystykę fotografii - napis LOVE maleńkie serduszka 
pomalowałam lakierem do paznokci i pokryłam crackle (ten naniesiony 
"mokre w mokre" daje po wyschnięciu fajny efekt stłuczonego szkła!) 
wycinanki podkolorowałam żelopisami ...
 


w rozpędzie wykonałam jeszcze - utrzymany w podobnej konwencji 
taki oto magnesik na lodówkę dla mojej mamy, czyli babci Kaju, 
(język poplątać można) wykorzystując środkową ramkę z zestawu foto - 
uwielbiam to zdjęcie - w każdej oprawie potrafi "się obronić" :D 

w planie mam jeszcze kilka podobnych projektów, w końcu rodzinka liczna ;)


propozycja projektantki Rapakivi ---> klik ...

7 komentarzy:

  1. prześliczna rameczka :) Kajusia do wycałowania :)
    Samych radości w Nowym Roku i nieustającej weny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze ....nic więcej dodać nic ująć ....strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne niespodzianki dla babć, cudna, żywa kolorystyka przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ... cieszę się, że wam się podoba ... ciekawe czy babcie zareagują podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)