1.01.2023

jeszcze 2022 ...

podsumowania lubię bo pozwalają mi docenić miniony czas,

pokazują jak się rozwijam, i że warto pielęgnować swoje pasje <3

w 2022 roku mocno ograniczyłam scrapbooking na rzecz rysunku - 
rysowałam głównie portrety - realistyczne ale i te moje ulubione 
wykonywane na papierach do scrapbookingu 
( o mocnych kolorystycznych zestawianiach )

mega inspiracją stała się też dla mnie moja córka i jej koleżanki, 
dla których w minionym roku realizowałam urodzinowe exploding boxy - 
ich zainteresowania i pasje pozwalały mi tworzyć niekonwencjonalne realizacje, 
z których jestem bardzo zadowolona

i tak jak zaplanowałam powieszałam znacznie swoją kolekcje kart ATC

poniżej mozaika moich ( nieobiektywnie :P )
najlepszych zeszłorocznych prac <3

  -----

koniec roku przyniósł nam też małe zawirowania, ale chyba mogę powiedzieć,
że ten rok nie był zły - kiedy człowiek wyzbywa się oczekiwań
to jakoś tak łatwiej idzie się przez życie ;)

w poniższych trzech punktach zwiera się natomiast to co najważniejsze dla mnie TERAZ

* odebrałam prawa rodzicielskie ojcu biologicznemu Kai -
to taki mój największy prywatny sukces


* zamknęłam ważny rozdział w moim życiu - zamknęłam Art Piaskownicę
długo biłam się z myślami czy tak postąpić - kocham Piaskownicę miłością absolutną
(poświeciłam jej 13 lat swojego życia) ... ale wiem też,
że nie mogę już jej poświęcać tyle czasu co do tej pory ...
potrzebuję resetu i odcięcia się, by zastanowić się
czy na pewno chcę jeszcze tam wrócić a jeśli tak to w jakiej formie


* wracam do malarstwa - trzymajcie kciuki :P

-----

i na koniec moje TOP9 #instagram #bestnine2022 

jest Kaju ... P. ...
a nawet moje rodzinne miasto #zakopane zimą
no i #kot
i moja #pasja <3

więc wszystko we właściwym
miejscu i proporcjach 🙂


najlepszego,  niech nowy będzie pełen obfitości!
a teraz ... HOP! w Nowy Rok :)

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)