3.04.2019

świąteczna dekoracja {małe jajo}

turkus i rdza ... do tego ażur i oczywiście kwiaty - tak pokrótce przedstawia się 
moja pierwsza dekoracja w ramach Woodouts - Guest Designers
jako, że święta tuż, tuż zdecydował się oczywiście na motyw JAJA 





bazę w pierwszej kolejności pokryłam ozdobnym kwiatowym wzorem przy użyciu 
pasty strukturalnej i maski - następnie całość pomalowałam akrylami
jajo na na turkusowo, spód na ciemny brąz - pozostałą część dekoracji wykonałam 
przy użyciu preparatów firmy Pentart do efektu rdzy
dekorację uzupełniłam kwiatową kompozycją, którą pochlapałam farbami 
dla uzyskania ciekawszego efektu - na końcu dodałam przysłowiową kropkę nad "i" 
czyli pomalowaną turkusowym lakierem ażurową tekturkę



 



 inspiracja Woodouts - Guest Designers


https://woodouts.pl/pl/p/Jajko-male-19-cm/90

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)