16.10.2017

PRZEPIŚNIK (1) {smaki lata}

moja babcia od strony mamy świetnie gotowała
moja babcia od strony taty świetnie piekła ciasta
moja mama dla mnie jest najwspanialszą kucharką na świcie
a ja cóż ... unikam kuchni jak ognia :P gotować owszem umiem
i podobno całkiem nieźle mi to wychodzi ale nie lubię i już!

nic więc dziwnego, że przpiśniki którymi zasypię was w najbliższym czasie :P
tak długo czekały na swoją realizację :P powodów było kilka 
pierwszy podstawowy to brak odpowiedniej bazy/wkładu
długo szukałam zeszytów z gładką jednolitą okładką ... aż w końcu bach!


urok przpiśników tkwi przede wszystkim w owocowych papierach,
które same w sobie są FENOMENALNE (cudna kolekcja ILS <3)
do tego dodałam jedynie tekst - świetnie się bawiłam przy ich wymyślaniu :D 

materiały:
* zeszyt
* papier czerpany (choć nie zawsze)
* owocowe papiery do scrapbookingu
* tekst (alfabet stempel & karton)
* czarne elementy z pleksi
* biała tempera, czarny akryl, kolorowe lakiery do paznokci
* folia OWV + pasta strukturalna


z resztek papierów wykonałam tagi - będą czymś w rodzaju zakładek ...


 Art Piaskownica - PRINTY "owoce"  ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #9 - Laserowe LOVE ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

  1. Też mam jeszcze ten papier, zapomniałam o nim. Super pomysł na zrobienie przepiśnika 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajny pop art! Dziekujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem fajnie jest wyjść poza "kwiaty" - takie tematy i papiery zmuszają mnie do eksperymentowania co sądzę wyszło na plus :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)