22.05.2014

33/2014 {dla dziewczynki}

kolejna karteczka dla maluszka :D tym razem w wersji bardziej 
energetycznej - jest więc cytrynowa żółć, delikatny pastelowy róż 
i mój ulubiony kolor - AMARANTOWY! rozkosznie 
słodką grafikę z bucikami uzupełnia różnorodna kompozycja 
kwiatowa i tu też znalazło się miejsce na moje "stokrotki" ---> klik ...
... oraz chlapania, bez których moje kartki wydają mi się po prostu "łyse" ;)



propozycja projektantki Galeria Rae ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie scrapgang "2w1 producent i artysta" ---> klik ...
zastosowałam w kartce kwiatki mojego autorstwa ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #25 sklepu Artimeno ---> klik ...


credits:
- grafika: Jolagg ---> klik ...
-  chlapania

19 komentarzy:

  1. świetna!
    cudowne chlapania - uwielbiam je u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, taka niesztampowa, chętnie oglądnęłabym ją z bliska:) Dziękuję za zabawę z Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca, chlapania nadały jej klimatu

    dziękuję za udział w naszym wyzwaniu
    hania / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka w rewelacyjnych kolorach. Chlapania bardzo mi...
    DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory a kartka bardzo nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka, z charakterem. W oko wpadła mi boska kwiatowa kompozycja. Kwiatki oczywiście prześliczne!
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca. Dzięki za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ekstra! Kolory świetne i ta energia!! :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  9. ile komentarzy :P dziękujęęęęęęęęęę za wszystkie słowa uznania i pochwały ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wrócić do takich „pradawnych” prac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chlapania dalej się mają dobrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię posty z pisaniem, więc jestem za powrotem do tej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Łyse kartki" fajne stwierdzenie... ale masz rację, chlapanie robi klimat. Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna karteczka ale wszystko co robisz jest śliczne 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka :) Ależ ekstra kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)