19.11.2013

scrap #52

tak tak to ja i mój wielki "mały" brzusio :D - bo choć jestem już na półmetku sami 
przyznacie, że nie wiele widać ;) zatem dziś inspiruję/-my w Galerii Rae ---> klik ...

przy okazji - LIFToGrA #19 i moja interpretacja pracy Katharinka
bo przyznam szczerze, że jakieś braki w tej zabawie mi się porobiły ... hmmm






credit:
- baza: tektura falista
- resztki papierów z kolekcji "Ale plama!"
- resztki papierów z kolekcji "Ucz sie, ucz"
- resztki papierów z kolekcji "W kratkę"
- resztki papierów z kolekcji "Przyszła wiosna"
-  guziki Galeria Rae
- biały woskowany sznurek
- kolorowe tagi do wycięcia /brak autora/
- biała farba akrylowa
- chlapania

5 komentarzy:

  1. Strasznie fascynuje mnie scrapbooking, mam nadzieję, że kiedyś mi się uda coś sklecić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) I gratulacje tak w ogóle :) Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Agnieszka

    MALOWANY IMBRYCZEK

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki cudniasty...słodki, kolorowy iiii tyyyllleeee szczególików!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak ... ten scrap to totalnie nie moje kolorystyczne klimaty ... ale jak widać "pasują mi"

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)