16.09.2013

DIY - 108/2013 {TORNISTER}

rok szkolny rozpoczęty :) Dzień Edukacji Narodowej niebawem ... 
więc to dobra okazja by samodzielnie przygotować karteczkę dla swojej nauczycielki - 
karteczka tym bardziej wymowna, że w kształcie TORNISTRA
 

potrzebne materiały:  klej, nożyczki, samoprzylepne kosteczki, szablon /poniżej/,
kolorowe papiery do scrapbookingu, cyfry (lub alfabet) 
oraz inne dowolne elementy do dekoracji, plus grafika z dziećmi
wycinamy elementy tornistra: korpus, "brzuszek", uchwyty - 
na bazę tornistra wybrałam brązowy papier z kolekcji 
"W kratkę FBŻ - kfantyfikacja w brązie" 
(jeżeli papier jest jednostronny, główną część korpusu musimy wyciąć podwójnie!) 
 wycięty korpus zginamy go tak by powstała "klapa" 
(w miejscu przerywanej linii zaznaczonej na szablonie.) 
bierzemy długopis lub ołówek i zwijamy w rulon górną część tornistra ...


doklejamy na uchwyty - u mnie zostały one dodatkowo podklejone z drugiej strony, 
ponieważ użyłam jednostronnego papieru do scrapbookingu - 
przyklejamy je w miejscach widocznych na obrazkach poniżej - na klapie tornistra i z tyłu ...




pora na wklejenie wewnętrznej strony tornistra - 
ja zdecydowałam się na słoneczny odcień papieru z kolekcji "Ale plama!" 
by nieco rozjaśnić całość :) doklejamy brzuszek :) gotowe ...






i chyba najprzyjemniejsza część - ozdabianie - przyznam, że miałam przy tym sporo frajdy ... 
więc i wy bawcie się dobrze !!! a tak wygląda moja skończona karteczka :)



i jeszcze jedna tym razem w wersji dla dziewczynki ---> klik ...

4 komentarze:

  1. Genialny kirsik, pięknie ci wyszedł ten tornister, na pewno skorzystam z kursiku :) i jeśli można to pochwałę się jak mi wyszedł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny tornister! Dzięki za kursik!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny!!!:) aż mnie zatkało...muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)