20.01.2019

10 lat bloga ... wyzwanie #10

za nami ostatnie zmagania z mapką, w sumie liczyłam na to,
że może będzie więcej chętnych no ale jak widać jest jak jest ...

z małym opóźnieniem donoszę, że ostatnia nagroda wędruje do Aluu (9)
proszę o kontakt: kigabet@interia.pl
justtiti (3) tobie dziękuję za udział w wyzwaniu

---
 
 a przed nami ostatnie wyzwanie ale tak jak zapowiedziałam będzie nieco inaczej ;)
tym razem ja czekam na mapkę od ciebie ...
(mapka może być narysowana ręcznie, na komputerze ... ale może też być to jedna z wielu,
które znajdziecie w necie, ale pamietajcie by podać stronę do niej w swoim poście ;))

wystarczy w komentarzu wrzucić link do posta, w którym umieściłeś mapkę
dla mnie - dokładne szczegóły znajdziecie w zasadach zabawy
dla zwycięzcy przewiduję paczkę niespodziankę pełną przydasi :):):)

MAPKA #10 (baner)


ZASADY 

1. napisz u siebie na blogu / stronie fb post o tym, że bawisz się ze mną
koniecznie umieść w nim baner + link z odnośnikiem do tego wyzwania
i wrzuć zdjęcie mapki "dla mnie"
(będzie mi miło jak baner z mapką pojawi się i na pasku bocznym twojego bloga)

2. w komentarzu zgłoś swój udział w zabawie umieszczając w nim 
link do posta na twoim blogu / stronie fb z propozycją mapki dla mnie ;)

3.  nagrodą w wyzwaniu nr #10 jest paczka niespodzianka pełna przydasi
do zabawy można dołączyć w każdym momencie -  prace zgłaszamy do 14-go lutego

 ---

dla niewtajemniczonych przypominajka ;)

10 LAT
10 WYZWAŃ
10 MAPEK
10 NIESPODZIANEK :)

czekam na Was!
 


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

10 komentarzy:

  1. A to mnie zaskoczylas! Mapka dla Ciebie... Mam pytanie :musi być taka profesjonalna jak Twoje? Czy może być narysowana na papierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być narysowana na papierze ... a nawet z neta jeśli masz taką swoją ulubioną ;) tylko nie zapomnij podać odnośnik do strony, z której ją pobrałaś :)

      Usuń
  2. miło mi, cieszę się już na nowe wyzwanie bo łatwe nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam o Twojej zabawie, ale do mnie te mapki były za trudne, dla Ciebie mamy mapke narysować czy prace zgodnie z tą mapka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem trzeba narysować mapkę dla mnie, lub wybrać jakaś swoją ulubioną z neta :)

      Usuń
    2. ps: a wiesz zastanawiałam się czy one nie są za trudne ... choć uwierz w swoim dorobku mam jeszcze trudniejsze :P

      Usuń
  4. Moja mapka dla Ciebie skończona.
    http://papierowyzakatekkasi.blogspot.com/2019/02/mapka.html
    Może coś z niej stworzysz?

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mapka
    https://madebyaluu.blogspot.com/2019/02/mapka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. i moja mapka: https://justiti.blogspot.com/2019/02/mapka-dla-kingi.html

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)