19.08.2017

Boże Narodzenie (01/2017)

tak, tak ... nie przewidzieliście się - w tym roku zaczynam Bożonarodzeniowe przygotowania 
dużo wcześniej i nie dlatego, że jakoś specjalnie zmienił się mój stosunek do nich ale dlatego, 
że zmotywowała mnie do tego zabawa w Lemocraft ... przy okazji razem z Ajec i jej córkami 
miałyśmy okazję nieco schłodzić się przynajmniej tematycznie w te wyjątkowo upalne dni lata ;)


postawiłam na bardzo klasyczną formę, czyli wieniec - uwielbiam ten rodzaj dekoracji ...
"uplotłam go" z zebranych w lesie patyków, kwiatowych gałązek, ozdobnej zielonej siatki, 
i wyciętych z papieru Christmas Carols roślinnych motywów - całość związałam nicią,
którą w niektórych miejscach powyciągałam dla ciekawszego efektu
dodałam białe różyczki, tekturowy napis "hej kolęda, kolęda" i jelonka ...



prace zgłaszam na KONKURS Lato z Lemoncraft #3 ---> klik ... #4 ---> klik ...


temat: "Boże Narodzenie w lipcu"  - wykonałam klasyczną kartkę 3D
w pracy wykorzystałam zimową kolekcję "Christmas Carols" ---> klik ...


prace dorzucam ... bo już po czasie;)
na wyzwanie "święta na okrągło" - KWIECIEŃ ---> klik ...



------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 
 

3 komentarze:

  1. Piękny wieniec i cudowna, bardzo klimatyczna praca :) Dziękujemy za udział w zabawie Lato z Lemoncraft! :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)