19.03.2015

06/2015 {soczyście}

nie jest to moje ulubione połączenie kolorystyczne ;) 
nie mniej jednak z efektu jestem zadowolona - wyszło soczyście!
ta kartka ma w sobie dużo pozytywnej energii i tę chciałabym wraz z nią 
przekazać zwycięzcy naszej zabawy w Art Piaskownicy - 
o niej wspominałam wam w moim urodzinowym poście tu ---> klik ... 


... mam nadzieje, że się spodoba :)



prace zgłaszam na wyzwanie PC - "żyj kolorowo!" #11 ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #6 F jak fioletowy KARTKOWE ABC ---> klik ...

19 komentarzy:

  1. cudowne kolorki super karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo :)....w sercu radość ....wszystko na kartce rozrysowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja, no poszalałaś z kolorami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest soczyście :) Energetyczna, wiosenna kartka. Napewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja natomiast uwielbiam takie soczyste kolorki. Taka karteczka to prawdziwe arcydzieło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieje i jestem ciekawa komu przypadnie w udziale ;) dziękuję za miłe słowa babeczki ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna eksplozja kolorów! Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest. A ten żółty tutaj jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka! Tło i kolory prezentują się fantastycznie! Już czekam z niecierpliwością na wyniki losowania! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie komponuje się fiolet z żółtym - rewelacyjna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach cudna! Fiolet i zółc sa dla siebie idealne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja się ciesze, że moja karteczka wam się spodobała ... i już wyczekuję losowania ........ jak i wy ;)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)