25.01.2015

01/2015 digi scrap {REALife}

moje pasje to (odkąd pamiętam) moje życie ... moje namiętności  ... 
moje mniejsze lub większe miłości ... mój tlen ... 
to coś co mnie uskrzydla i nadaje życiu sens, choć czasem go trace, 
kiedy słyszę teksty typu "już się zrealizowałaś" - nie, nie zrealizowałam!
bo pasja to coś więcej, to coś co cię rozwija nieustannie i bez przerwy -
jeśli przestaje traci sens bytu - z moimi pasjami jest tak, że mają swoje 
miejsce w określonym czasie i miejscu, niektóre trwają nieprzerwanie,
inne były chwilowymi fascynacjami, ale są i takie, które z przyczyn 
czysto materialnych wciąż czekają na TEN moment ... na swój czas

w tym roku postanowiłam zrealizować 7x12 projektów z nimi związanych
czyli wykonać w każdym miesiącu jedną prace w danej technice
- dotyczyć będą one różnych dziedzin mojego życia :D
zmotywowała mnie do tego Euphoria zostawiając mi w komentarzu taki wpis:

"Maluj Ki, maluj, scrapowanie zawsze gdzieś się wciśnie pomiędzy słowa a pędzle :-)"


pasji mam wiele - lista ich jest bardzo długa - spośród poniższych
- biżu (u mnie to głównie broszki), szycie (z gotowych arkuszy filcu),
 druty i szydełko, rysunek, malarstwo, ceramika, szkło, gipsoryty, rzeźba ...
tatoo ... no i wiadomo scrapbooking, oraz grafika i digi - 
wybrałam te, które obecnie są mi najbliższe :) poniżej owa lista:

pierwszy każdego miesiąca  - rysunek i malarstwo 
(tu będzie o tym co zamierzam i na jakim etapie jestem,
bo to półroczny projekt ;) za który kochani trzymajcie mocno kciuki !!!

piąty każdego miesiąca - druty i szydełko lub inna technika craftowa
(prace związane w większości z działem rękoczyny w Art Piaskownicy)

dziewiaty miesiąca - kartka (lub czasami inna papierowa praca np tag)
moja ulubiona forma prac z papieru, mimo iż nie specjalnie się one sprzedają
(pomijam oczywiście grono moich stałych klientów - tu w ich kierunku wielki :*)
co wielokrotnie mnie zastanawiało w sensie: "dlaczego?" i "co robię źle?"
po czym po ostatniej rewolucji, kiedy większość prac wywaliłam i/lub wysłałam
na rożnego rodzaju aukcje - odpuściłam i postanowiłam robić tylko tzw mini :P

piętnasty każdego miesiąca - DT Rapakivi DIY
czyli prace wykonane w ramach propozycji projektantki, tudzież na wyzwanie
czasami jakiś tutek - raczej nie kartki, bo od tego tu zdecydowanie "uciekam"
mając do wyboru tak różnorodny asortyment jakim dysponuje sklep - dodam, że ta data
jest umowną  i będzie "skakać" ...  bo wiadomo, że uzależnione jest to od grafiku :P

dziewiętnasty każdego miesiąca  - LO (Kaju) 
po pierwsze nie z papierów "kivusia", aczkolwiek darze go miłością wielką <3
po to by wykorzystać papiery, które nietknięte leżą na dnie komody

dwudziesty piąty każdego miesiąca - digi scrap (ja Ki)
forma graficzna klasycznego LO, kiedyś bardzo lubiłam, nawet zastanawiałam się
ostatnio czy nie reaktywować forum DiRS ---> klik ... co myślicie ???

dwudziesty dziewiąty każdego miesiąca - PL + list do Kaju 
to chyba najtrudniejszy projekt do wdrożenia, bo jak samo pisanie listów
 nie stanowi dla mnie problemu ( do tej pory napisałam już 6)
to ubranie tego dodatkowo w formę graficzną już może ... no nic zobaczymy ;)

pod koniec miesiąca oczywiście będzie podsumowanie -
pilnować się trzeba ... powyżej pierwsza w tym roku praca digi :D

---

Art Piaskownica - LO/scrap/digi ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie PC "zainspiruj się!" #10 ---> klik ...

18 komentarzy:

  1. Piękne plany... ja scrapowo chciałabym w tym roku wrócić do LO... ale na razie przytłoczył mnie haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, trzymam kciuki za powodzenie w realizacji. Ja również sobie usystematyzowałam prowadzenie bloga (od dwóch tygodni) i nie ma dnia, żebym się nie zastanawiała, czy uda mi się ten plan wdrożyć na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi takie rozpisanie"od A do Zet" bardzo pomaga w motywacji ... coś jak plan lekcji w szkole ... czy plan dnia mój i Kaju ... stałe zasady i przyzwyczajenia, które narzucają rytm a z czasem stają się po prostu dobrym nawykiem :) trzymam kciuki i za ciebie!!!

      Usuń
  3. Ki, jak zawsze zachwycająco. Nostalgia i ten niepowtarzalny klimat. <3

    OdpowiedzUsuń



  4. Wspaniałe masz plany, ja planuję tylko na najbliższy tydzień,bo nie wiem co mnie czeka póżniej.Na pewno chciałabym poznać technikę scrapków.
    pozdrawiam serdecznie jaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i bardzo ambitne plany :)Życzę powodzenia :)

      Usuń
    2. Jaga nikt tego nie wie ;) a mimo to ja lepiej się czuję kiedy mam jakiś punkt odniesienia :P

      Usuń
  5. Świetna praca, podziwiam. :) Powodzenia z postanowieniami. Mam nadzieje, że uda Ci się spełnić wszystkie. :) Na pewno będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uda ;) musi ... ja nie widzę innej opcji ... i ja będę u ciebie ...

      Usuń
  6. Ki, Ty wiesz, że ja baaaardzo trzymam za Ciebie kciuki :) I wierzę mocno, że Twoje artystyczne plany i marzenia się spełnią. A tak przy okazji... dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu specjalnym Pomorze Craftuje :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ki, przyznaję się, że dopiero teraz wlazłam na tego posta... i mnie urzekł! Jest ambitnie i będzie ciężko. Tym większa satysfakcja na koniec! Trzymam mocno kciuki :) pozdr Emi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz racje ... ale ja chyba nie umiem inaczej, dzięki temu życie ma sens ... kiedy stawiasz sobie poprzeczki i zdobywasz je i znów podnosisz ... w ten sposób się rozwijasz i to jest największa satysfakcja, możliwość osiągnięcia nierealnego :)

      Usuń
  8. świetna praca ;)) dzięki za udział w wyzwaniu PC ;))

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)