7.04.2018

(1) tancerka flamenco

 nie wiem na ile to jeszcze obraz a na ile już nie, ale jedno jest pewne, 
że w mojej głowie zrodził się kiedyś pomysł połączenia dwóch światów,
na granicy których od jakiegoś czasu balansuje i jest mi z tym dobrze 


maluję więc swoje obrazy "wplatając" w niego koronki, tiule, gipiurę,
i papier (tu zdecydowanie moja ulubiona kolekcja Hectic Eclectic), 
a także sięgając po rożne media (tu ---> pasta strukturalna + maska "kwiaty")


jeszcze nieśmiało ... ale to dopiero początek - papier do scrapbookingu daje tak 
wiele możliwości! można go gnieść, formować i nadawać mu zupełnie innego wymiaru




inspiracja projektantki - Rapakivi  ---> klik ... 

Art Piaskownica - wyzwanie PODRÓŻE "Hiszpania"---> klik ...


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

10 komentarzy:

  1. Cudne te falbany i koronki ! Mocniej zachwyciłoby mnie zestawienie czerni z ognistą czerwienią ,ale sama tancerka i tak jest fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Takie wyczucie materiału. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga, cudowna praca! To jest to co mi chodzi ostatnio po głowie. W twoim wykonaniu jest to idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne masz, Kinga, wyczucie w doborze i łączeniu materiałów - świetna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne Kingo :) Masz cudowny dar... Rozwijaj się dalej, bo warto.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ukrywam, że w tym wypadku Wasza opinia jest dla mnie bezcenna - dziekuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No powiem Ci, że ta jej sukienka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. To dopiero sztuka! Wspaniały i niepowtarzalny obraz!

    OdpowiedzUsuń
  9. miód na moje serce Wasze słowa :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)