27.04.2015

13/14/2015 {i love mam}

jakiś czas temu miałam okazję stać się posiadaczką papierów Bee Scrap
nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie, kiedy Kasia zaprosiła mnie 
do występu na ich blogu jaka gościnna projektantka ---> klik ...

mój wybór padł na papiery z ostatniej (wtedy) kolekcji "Craftowe Marzenie"
powstały dwie bardzo kolorowe i optymistyczne karteczki - obie na Dzień Matki
po pierwsze dlatego, że sama jestem mamą a po drugie, bo każdy z nas 
powinien w tym dniu (i nie tylko) pamiętać o swojej i dać jej choćby "papierowe serce"

 


papiery te idealnie się tu sprawdziły - delikatny róż, stonowany błękit i kawowy brąz 

+ ciekawe grafiki Digital PAPER by Janet nadały całości niepowtarzalnego klimatu - 
całość uzupełniłam charakterystycznymi dla moich prac kwiatowymi kompozycjami, 
w tym ręcznie wykonanymi "stokrotkami" z powyższych papierków
- do tego tekturowe napisy ... chlapania ... gotowe :) 



 

4 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)