23.01.2018

02/2018 {dla dziadka}

"... kiedy smutek mnie dopada i wszystkiego mam już dosyć
 dziadziuś mocno mnie przytuli o to go ne trzeba prosić."

z myślą o dziadkach powstały dwie karteczki - motyw główny męska koszula
w końcu elegancja zobowiązuje ;) karteczki utrzymane w klimacie Vintage
mocno podtuszowane, odrobinę zmediowane i pochlapane akwarelkami
pojawia się też złoto, brązowa tkanina w białe kropki i przekornie nieco gwiazdeczki



 
Obie kartki wykonałam na bazie craftowych baz, które idealnie wpisują się w ten klimat.



inspiracja projektantki - Rapakivi ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

11 komentarzy:

  1. Kinga, fantastyczne kartki. Super pomysł na wprowadzenie materiału ba kartkę. Elegancja!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś w swoich projektach używałam dużo tkanin - chyba pora do tego wrócić :)

      Usuń
  2. Świetne kartki! Kamizelka wymiata;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wdzianka, prawie do założenia ;-) Kolorystyka i styl jak dla mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to totalnie nie mój ... ale jak robię męskie kartki to ta kolorystyka zdaje się sama do mnie krzyczeć ;)

      Usuń
  4. bardzo Wam wszystkim dziekuję za wszystkie ciepłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)