13.12.2017

torebka na prezenty ...

na Rogatym świąteczna wymiana dobiega końca - najwyższa więc pora 
by pochwalić się prezentem, który wykonałam - tematem była "torba pełna świat"



moja pochodzi oczywiście z upcyklingu - wybrałam ją oczywiście ze względu 
na motyw kraty, który idealnie pasował do aktualnego czasu i miejsca - 
dodałam też sarny i jelenia tak by było "rogato" - całość utrzymana w czerwieni, brązach i bieli




 do paczuszki wrzuciłam garść przydasi, by ucieszyły serce i karteczkę na święta :)


a to prezencik, który wykonała dla mnie Zniksza - pięknie dziekuję :)
 

prace zgłaszam na wyzwanie #2 -  CraftCorner ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #11 - Studio75 --> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #15 - Sklepik Gosi ---> klik ...

------------------------

WYMIANKA - "torba pełna świąt" ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

13 komentarzy:

  1. Świetne torby, to była fajna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jak z najlepszego butiku! krata jest zawsze na miejscu, na święta i do rogacizny pasuje, kocykowo się kojarzy i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka cudna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftCorner

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebka, główna ozdoba bardzo ciekawie wykonana :) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner NatiDT

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja! dziekujemy za udział w zabawie na CraftCorner

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna torebka. Dziękuję za udział w zabawie Sklepiku Gosi - DT Renia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous! thank you for joining us at Studio 75 challenge!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba na prezent!
    Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)