26.07.2017

projekt Niezapominajka - KARTKA dla świadkowej

dość nietypowa jak na mnie kolorystyka: pudrowy róż, biel i błękit
kompozycję osadziłam na ramce z kolekcji "Letni Wiatr"
składają się na nią materiałowe kwiatki, które pomalowałam farbami, 
obsypałam solą i mikrokulkami - w środek wkleiłam różowe kryształki
całość uzupełniłam wyciętymi z papieru motylami ... dodałam napis "dla ciebie" ...




 


 inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #18 - Scrap'n'skill ---> klik ...

 prace zgłaszam na wyzwanie Tricka Art ---> klik ...


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

6 komentarzy:

  1. Koronkowa robota i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowo, ale jakże romantycznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka i bardzo smacznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wasze słowa mnie motywują do dalszej pracy - dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ poszalałaś! Kurczę, strasznie mi się podobają mediowe kartki, ale nie wiem, kiedy odważę się aż tak bardzo pochlapać. Na razie ogranicam się o jakiegoś tła przez maskę, odrobiny brokatu. Ale ta Twoja praca poazuje, ze warto czasem zdobyc się na trochę więcej szaleństwa, dać się ponieść. Efekt super! Dziękuję za udział w wyzwnaiu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna mediowa kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)