09.07.2017

17/2017 {dla niej}

kartka z zawiniętym rogiem z motywem ramki (tekturka z kolekcji "Letni Wiatr"
i z bogatą mediową kwiatową kompozycją (totalny miks kwiatów)
pozwoliłam sobie tutaj na totalną ekspresję i szaleństwo - podoba się Wam?






 inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie - Kwiat Dolnośląski ---> klik ...

prace zgłaszam na KONKURS Lato z Lemoncraft #1 ---> klik ... #2 ---> klik ...


temat: "powrót do przeszłości"
w pracy wykorzystałam najcudowniejszą moim zdaniem kolekcję "Nie zapomnij mnie"

ot taki mój powrót do przeszłości czyli aż do 2014 roku kiedy została wydana ;)


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

5 komentarzy:

  1. Piękności . Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te błękity! Śliczna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca. Szkoda że zdjęcia nie oddają jej uroku, na pewno jej poszczególne elementy pięknie mienią się w słońcu. Ach... puściłam wodzę wyobraźni ;) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka!! Kolor niesamowity, i ta tekstura, super! Dziękuję za udział w zabawie Lato z Lemoncraft i życzę powodzenia! :)
    Lady E
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)