28.06.2017

07/2017 {aniołek}

dziś pokaże wam karteczkę, którą przygotowałam na chrzest dla synka mojej kuzynki 
o wdzięcznym imieniu Ludvig - karteczka w szarościach, złocie, brązach i beżach
dość niekonwencjonalne zestawienie kolorów jak na tę okoliczność ;) tekturkę 
z Aniołkiem wkomponowałam w ramę z kwiatami - całość oprószyłam solą i brokatem, 
posypałam złotymi mikro-kulkami  a na końcu pochlapałam obficie kawą i białą temperą







 inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...
------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

5 komentarzy:

  1. Cudo !!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu w MiszMaszu Papierowym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, uzyskałaś rewelacyjny efekt! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu bloga Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo w Twoim stylu! czyli jak zwykle pięknie! buziaki! dziękujemy za udział w Miszmaszowym wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)