05.02.2013

14/15/2013 {z sercem}

przepis na kartkę walentynkową zapodany 
w Diabelskim Młynie ---> klik ... zainspirował mnie 
bo pozwolił "odkopać" dawno zapomnianą tekturę falistą ...
powstały takie oto dwie karteczki, które zgłaszam :)

do ich wykonania posłużyły mi mapki w ScrapMap ---> klik ...
za jednym zamachem dwie edycje :D dobra jestem ...

CardMap # 22 ---> klik ...



CardMap # 23 ---> klik ...

credits:
- baza: tektura falista
- szary sznurek
- koronka  z materiału i z papieru
- SERCE "mój " papier :)
- guziki, koraliki
- chlapania

14 komentarzy:

  1. Świetna walentynka ;) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, bardzo ładne te kartki, mają klimat.Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga, bardzo dobra jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ogladam od dluzszego czasu Twoje prace i nadziwic sie nie moge, jakie sa pomyslowe i niesamowicie bogate. Maja styl i charakter... pozdrawiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm....cudne.....widzę w nich pełno emocji....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa interpretacja, dziękuje za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się , że diabelskie wyzwanie się spodobało, cudne kartki - uwielbiam taki klimat ;) pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. Istne cudeńko! Dziękuję serdecznie za zabawę w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ogromnie mi się podoba
    takie bardzo w stylu który lubie:)
    dzięki za udział w wyzwaniu w diabelskim Młynie
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ile SŁÓW uznania :)
    dziękuję ... jak miło się zrobiło na serduchu :D

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)