14.02.2013

walentynkowy łańcuszek ...

ot taką sobie wymyśliłam zabawę :)
jak się ona potoczy zależy w zasadzie od Was ...

1. pierwsza osoba, która chciałaby "zgarnąć" 
ten oto walentynkowy prezent /magnesy na lodówkę/ pisze komentarz
i wysyła do mnie na pw swój adres ... /wysyłka do 3 dni/
/jest to równoznaczne z akceptacją poniższych warunków zabawy !!!/

2. w ciągu trzech najbliższych dni wykonuje prezent - 
tutaj pozostawiam wam dowolność, 
ważne by na niespodziance znalazł się napis LOVE <3

3. trzeciego dnia /lub wcześniej - nie później/
umieszcza no blogu notatkę o zabawie kopiując te "zasady"
wkleja baner /poniżej do pobrania/ i zdjęcie swojego prezentu ...
potem już tylko czeka na zgłoszenie się
"pierwszej osoby" chętnej do zgarnięcie prezentu ... itd itd ...

baner do pobrania :)


4. zabawa trwa od dziś do 14 osoby "łańcuszka" -
 ostatnia osoba wysyła prezent do mnie - czyli Ki
/na blogu pisze wtedy tylko notatkę o zabawie ;)/

5. ważne ... jest to zabawa ... ale proszę rozpatrzcie uważnie wasze możliwości 
i chęć uczestnictwa by nikt się niepotrzebnie nie  rozczarował !!!


mam nadzieje, że zechcecie się ze mną "pobawić" 
... miłego polowania ...

2 komentarze:

  1. Zaczynam łańcuszkowe walentynki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem mój drobny upominek leci do ciebie :) ... cieszę się ...

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)