20.02.2013

35/36/37/2013 {pastelowo i delikatnie}

o tak !!! dostałam przesyłkę z Rapakivi to szaleje :) 
tylko tak jakoś "czysto się" u mnie zrobiło  ... 
i śmieję się sama do siebie, że zapomniałam  "jak chlapać" :P

papierki z kolekcji "Hot & Cold" idealnie "wpisały się" 
w pastelowe wyzwanie w Diabelskim Młynie ---> klik ...
/zgłaszam wszystkie trzy prace .../

no i mapka być musi :) ScrapMap - CardMapka #24 ---> klik ...

credits:
- baza: kolorowe koperty /kremowe/
- papiery z kolekcji Rapakivi "Hot & Cold" ---> klik ...
- niebieskie kwiatuszki Namaste ---> klik ...
- inne wycinane kwiatki /jakieś stare resztki/
- perełki ---> klik ...
- szara tektura falista
- dziurkacz: koronka i koło /wycinanka/
- NATURA: szyszki ....

10 komentarzy:

  1. Śliczna:) Te niebieskie kwiatuszki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana!!! Zaszalalas! Przepiekna praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wykorzystałaś mapkę! Świetny pomysł z kwiatową kompozycją:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna
    a bukiet wyglada jak niezapominajki :)
    dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  5. o łał, karteluchy są śliczne, wszystkie trzy! :) najbardziej podoba mi się druga, ale wszystkie łapią za serducho, są cudnie skomponowane, brawo!

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrrrr, pomrucze sobie do niej :) przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oj to ja wam dziękuję za miłe słowa ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko! Dziękuję za udział w wyzwaniu SM :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)