17.02.2013

34/2013 {CARD LIFT - kartka Oli (Ikemo)}

z nami drugi tydzień wspólnego liftowania
przyznać trzeba, że kartka Aleksandry toż to było wyzwanie !!!
... ale warte zachodu bo jak sami widzicie powstały ciekawe jej interpretacje 
odbiegające co prawda od oryginału znacząco ale w końcu czym jest lift .... 
jeśli nie indywidualną interpretacją "obrazu" ;)

krótkie podsumowanie ... czyli KTO I JAK to zrobił ...

- Ki ---> klik ...
- Ola (Ikemo) ---> klik ...
- Rechel ---> klik ...
- ArtNova24 ---> klik ...
- Iwonakra3 ---> klik ...
- Ajec ---> klik ...
- Edi ---> klik ...
- Ewa ---> klik ...
- Amlai ---> klik ...

i kartka do zliftowania na ten tydzień :) Ola (Ikemo) zaproponowała nam 
uroczą ślubną karteczkę ... można wykonać też pudełko, ale nie jest to konieczne ...

/swoją drogą życzę ci Olu miłego wypoczynku :P/


moja interpretacja jak widzicie jest znacznie "lżejsza" 
w pierwszej wersji miałam wykonać swoje "róże" ---> klik ...
ale papierki niejako same narzuciły mi rozwianie kompozycji ...

poza tym chyba się starzeję ... tak TU "czysto" ha ha .....

a ... kolorki prosto z Piaskownicy ---> klik ... :* dla Was babocle ......


---

życzę miłej zabawy i z niecierpliwością czekam na wasze interpretacje :)
przypominam, że adres do strony z pracą należy podlinkować w komentarzu ... 

o szczegółach zabawy możecie poczytać tu ---> klik ...

25 komentarzy:

  1. Ha! Widziałam widziałam Wasze prace na podstawie mojej kartki :))
    I oto chodziło by było troszkę trudniej i o tę własną interpretację :)}
    I muszę Wam powiedzieć że .... JESTEM ZACHWYCONA WASZYMI PRACAMI. Każda piękna i każda ma swój czar :)

    A dzisiejsza praca.....mmmm...cacuszko :)
    Już się nie mogę doczekać aż pójdę coś działać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no toście poszalały z tymi warstwami.....
    kartki super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna i delikatna kartka do zliftowania :) A Twoja interpretacja - mmmmmm, są powody do mruczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj kochana ! dzwiglas poprzeczke,przepieknie zliftowana kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana interpretacja mojej kartki jest śliczna!!! Matko jak fajnie oglada się prace wzorowane na swojej :) nie moge sie reszty doczekac, a ja sie juz zabieram za liftowanie Alexandry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak tak Iwonko ... poprzeczkę dźwigać trzeba ... a ja wam powiem, że mnie strasznie motywuje taka "rywalizacja" w pozytywnym tego słowa znaczeniu ... bo tu chodzi raczej o to, że rywalizuję sama z sobą a nie z Wami ... i to jest wspaniałe .........

    i oczywiście wyczekuję waszych liftów z niecierpliwością .... :D

    Olu ciesze sie, że "sprostałam" wyzwaniu ..... karteczkę cudnie mi się robiło ... mam chrapkę na wiecej ...

    OdpowiedzUsuń
  7. No i rozgryzłam ją ...na żólto :D a tę pozytywną rywalizacje z Wami kochana poprostu uwielbiam :D
    http://iwonakra3.blogspot.com/2013/02/bawie-sie-w-liftowaniecziii.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ... dzieki kolorystyce jest taka mega pozytywna ...

      Usuń
  8. O! moje klimaty:).Piękne prace Dziewczyny.Ja właśnie z urlopu wróciłam i jutro zabieram się do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna interpretacja! Cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. krzyczy na mnie ale pochwalić sie to nie łaska co ... :P

    lift Ajec ---> http://kartki-ajec.blogspot.com/2013/02/card-lift-kartka-oli-ikemo.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha ha właśnie przyszłam się pochwalić a koleżanka chwali się za mnie już. Dziękuję.
    Ale żeby nie było,chwale się tez osobiście :)
    http://kartki-ajec.blogspot.com/2013/02/card-lift-kartka-oli-ikemo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no .... uzupełniła ... piękna i delikatana ...

      Usuń
  12. skleroza nie choroba....sorki:)
    oto mój lifcik:)
    http://jedit-kolory.blogspot.com/2013/02/kolejny-lifti-znow-kocio.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skleroza ponoć "chodliwa a nie szkodliwa" jak mawiała moja babcia ;) a lifcik taki mój tzn koci :)

      Usuń
  13. Uff jest i mój:http://wytworkiedi.blogspot.com/2013/02/lifcik-numer-3.html. Moją karteczkę do liftowania podeślę na dniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edi spokojnie poczekam ... a interpretacja zachwycająca ... i fajny temat podjełaś ...

      Usuń
  14. A ja tutaj:) http://artnova24.blogspot.com/2013/02/lift-cz3-u-ki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezwykła interpretacja ... niesamowicie bogata i te drobiazgi to tu to tam ...

      Usuń
  15. I moja praca: http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/2013/02/card-lift-u-ki-czii.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, że tak późno... Ale lift zrobiłam :)
    http://kreat-ura.blogspot.com/2013/02/liftowania-czesc-trzecia.html

    OdpowiedzUsuń
  17. z małym poślizgiem, ale jest ;)
    http://zakatekdzieciatek.blogspot.com/2013/02/bawimy-sie-w-card-lift-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękna ...bardzo podoba i sie motyw klatki i jej zastosowanie ...

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)