01.02.2013

10/2013 {bawimy się ... w CARD LIFT}

lubicie zabawy bo ja tak :) a najbardziej liftować karteczki ...
POMYSŁ w mojej głowie zrodził się zupełnie przypadkiem
miła wymiana słów ... od zdania do zdania i TADAMMMMM :D

na czym polega "zabawa" ???

1. aby wziąć udział w zabawie należy się do niej zgłosić
w komentarzu wpisujemy: "zgłaszam się"
/w zabawie może wziąć udział każda osoba posiadająca bloga/

2. następnie w ciągu 7 dni /od dnia dzisiejszego począwszy/
należy wykonać lift MOJEJ PRACY tej znajdującej się poniżej :)

3. ponownie wstawić komentarz w poście z odnośnikiem do posta ze swoją pracą - 
/na końcu pojawi się LISTA naszej mapkowej wędrówki ... :) /

BANERek  do pobrania :)


4. w kolejnym tygodniu będziemy liftować pracę kolejnego uczestnika zabawy 
- decyduje kolejność wpisu w komentarzu ... 
/jak będziemy mieli cała listę chętnych przygotuje rozpiskę co? jak?  kiedy?/

UWAGA: musi to być jego autorska kartka, dowolna ...

5. lista osób jest nieokreślona - decyduje o tym ilość zgłoszeń pod tym postem :)


ktoś chętny ???





credits:
- baza: biały papier kredowy 14/14 cm
-  "moje"papierki
- resztki kolorowych papierów 
- serwetka - kwiaty
- dziurkacz:  kwiatek, listek, motylek
- listki z materiału
- biała wstążeczka

---

UCZESTNICY zabawy ... i terminy CARDliftów 

- Ki /2 - 9 luty/ ---> klik ...
- Alexandra /9 - 16 luty/ ---> klik ...
- Ola (Ikemo) /16 - 23 luty/ ---> klik ...
- Rechel /24 luty - 2 marzec/ ---> klik ...
- ArtNova24 /3 - 9 marzec/ ---> klik ...
- Iwonakra3 /10 - 16 marzec/ ---> klik ...
- Ajec /17 - 30 marzec/ ---> klik ...
Edi  /31 marzec - 6 kwiecień/ ---> klik ...
Amlai /7-13 kwiecień/ ---> klik ...
Ewa /14-20 kwiecień/ ---> klik ...
- THE END :) ---> klik ...

44 komentarze:

  1. a dobra.....co mi szkodzi....najwyżej kopy w dupencję motywacyjne potrzebne będą :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę :) a kopy mam nadzieje, nie bedą potrzebne ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomysł :) "Zgłaszam się" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja też się zgłaszam, sama nie rozumiem dlaczego tak późno....:(....mam nadzieje ze zdążę zrobić ten lifcik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ikemo ... Rachel SUPER, że jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to ja pierwsza....na pierwszy ogień....moja interpretacja:)...mega fajnie się robiło:...dzięki Kinga:)
    http://jedit-kolory.blogspot.com/2013/02/liftowanie-tym-razem-u-ki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EKSTRA ... jak szybciutko - świetna robota :)

      Usuń
  7. super ... bardzo mi miło widzieć cię i "u mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka TU:
    http://artnova24.blogspot.com/2013/02/card-lift-w-stylu-tilda.html
    Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. a ja właśnie o tobie myslałam :)

      Usuń
    2. Co jak co ale u Ciebie mnie nie braknie:D

      Usuń
  10. i już cos mam :) http://iwonakra3.blogspot.com/2013/02/bawie-sie-w-liftowanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny lifcik ... fajnie, że siegnęłaś po inny motyw kwiatów :)

      Usuń
  11. No i moja praca :)
    http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/2013/02/card-lift-u-ki-czi.html
    Bardzo fajnie się tworzyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pieknie ci wyszła ta karteczka .. mega pozytywna ... a kopy jak widac - niepotrzebne były :P

      Usuń
    2. Dzięki Kinia :*
      No spiełam poślady i w miarę szybko zrobiłam.
      Bardzo fajnie się liftowało, aż mam ochotę na więcej :D

      Usuń
  12. To się bawię! Jutro wrócę z liftem:-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Alexandra mnie wciągnęła - zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super !!! fajnie, że jesteś :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem że jestem kusicielką, ale musisz być z nami Siostruniu :*

      Usuń
    3. teraz gdy psychicznie kamień z serducha spadł, to i papierki zaczęły wołać ;) coś pewnie dziś ciachnę ;)

      Usuń
    4. ze względu na okoliczności przyrody - moja praca jeszcze w powijakach, powstaje na raty, ale rano będzie post! :)

      Usuń
  14. Moja odpowiedź http://kartki-ajec.blogspot.com/2013/02/bawimy-sie-w-card-lift.html

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się wahałam, wahałam, ale udało się :) Zgłaszam się i po południu albo pod wieczór wrzucę swój lift :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja wracam, troszkę ubogi mój lift, ale jest: http://wytworkiedi.blogspot.com/2013/02/lift.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to za marudzenie ;) pieknie wyszła przecież ...

      Usuń
  17. Wracam z moją pracą:
    http://zakatekdzieciatek.blogspot.com/2013/02/bawimy-sie-w-card-lift.html
    mam trochę inne "kwiatki" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ... no kapitalna jesteś :) świetnie to rozegrałaś :)

      Usuń
  18. A teraz ja mam tremę :)
    http://kreat-ura.blogspot.com/2013/02/lift-kartki-ki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ... ukatrupie te "moje" baby ... ja nie Pani psor a to nie konkurs ;) wszystkie prace są wspaniałe mile mnie zaskoczyłyście ... jeszcze czekamy na Ikemo ... :D

      Usuń
    2. Nie ukatrupiaj, bo nie będzie kto miał liftów robić ;D

      Usuń
    3. chwila zastanowienia .... fakt ... poczekam do końca zabawy ... :D a teraz szykować się na jutro !!!!!!!!

      Usuń
  19. troche spóźniona wklejam się http://malefantazjeoli.blogspot.com/2013/02/bawimy-sie-w-cardlift.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze że jest ... super lift :)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)