19.06.2019

PATYNA {motyl}

w ostatnim czasie sięgnełam po patynę i to ona zdominowała większość moich projektów
 podobnie jak rdza zachwyciła mnie możliwością interpretacji od romantycznych projektów 
 (wcześniej powstała ramka z kwiatami) po te z odrobiną dziecięcej nuty
 taki jest właśnie ten dzisiejszy projekt - wykonałam go na bazie "skrzydeł motyla" 
 


bazę pokryłam papierem z kolekcji ITD Collection "Earth" - ich patynowo-zielony odcień 
idealnie mi tu pasował - potem w ruch poszły maski i preparaty do efektu patyny Pentart


skrzydła uzupełniłam "mała poturbowaną laleczką" znalezioną pewnego dnia na chodniku
brak nóg zasłoniłam suknią z płatków kwiatów, koronek i gazy
dodałam koronę i ażurowe tekturki - laleczkę i jej ubranie pomalowałam farbami 
akrylowymi dbając o to by swą barwa wpisały się w efekty uzyskane na skrzydłach



lubię takie projekty bo pozwalają mi stworzyć "coś z niczego" - 
baza Woodouts stała się tu natomiast punktem wyjścia do stworzenia pracy, 
która mimo zastosowania patyny może mieć w sobie wiele z dziewczęcego uroku


 Art Piaskownica - wyzwanie MIXED MEDIA - efekt PATYNY ---> klik ...
 

---------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)