31.05.2019

07/2019 scrap/LO {Be Optimistic}

lubicie mapki? ja tak ale pod warunkiem, że ją "czuję" ...
ta na podstawie, której wykonałam to LO od razu mi się spodobała
w sumie największym problemem było tu zdjęcie tudzież jego brak ;)
bo jak się okazało mimo posiadania czterech kotów fot kotełów nie było

ostatecznie odkopałam jakąś starą focie sprzed pięciu lat - tu jeszcze z Kaju w brzuszku :)



bazę złożyłam z dwóch papierów z kolekcji Be Optimistic
zawsze mnie kuszą te kolorowe printy, ale jakoś tak ciężko mi się je zestawia ze sobą ...
a tu wyszło idealnie - do tego jakieś skrawki papierów, kalkomania (alfabet),
kolorowe tagi z kompletu oraz elementy wycięte z paska do samodzielnego wycinania


kropka nad "i" to chlapania ... tym razem w ruch poszły lakiery do paznokci ;)





inspiracja Rapakivi - kolekcja Be Optimistic


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)