15.12.2018

10 lat bloga ... wyzwanie #9

dziś moja ostatnia mapka bo już za miesiąc ...
ciiiiiiii ............... mam dla Was zupełnie coś innego ;)

Aluu (8) nagroda wędruje do ciebie :)

proszę o kontakt: kigabet@interia.pl
justtiti (2) tobie dziękuję za udział w wyzwaniu


---
 
przed nami ostatnie wyzwanie tak wygląda moja MAPKA #9 (baner)
nie wiem jak wy ale ja KOCHAM tę mapkę <3


WY ją realizujecie ;)
a JA tym razem wybieram ... DRUTY
w zimie często po nie sięgam i z przyjemnością wykonam coś dla jednej z Was :)


ZASADY 

1. wykonaj pracę według mapki, zachowując ilość elementów i układ kompozycji
nie narzucam formy, kształtu, techniki wykonania pracy ... pełna dowolność !!!
warunek jest tylko jeden praca musi ściśle nawiązywać do mapki wyzwania

2. napisz u siebie na blogu post o tym, że bawisz się ze mną
koniecznie umieść w nim baner + link z odnośnikiem do tego wyzwania
(będzie mi miło jak baner z mapką pojawi się i na pasku bocznym twojego bloga)
pochwal się w nim swoją pracą :):):)

3. w komentarzu zgłoś swój udział w zabawie umieszczając w nim 
link do posta z twoją pracą - czekaj na moje odwiedziny :)

4.  nagrodą w wyzwaniu nr #9 jest praca wykonana na drutach (niespodzianka)
5. do zabawy można dołączyć w każdym momencie, podobnie jak z niej zrezygnować ;)
 prace zgłaszamy do 14-go każdego miesiąca do północy (na wykonanie pracy macie miesiąc)

 ---

dla niewtajemniczonych przypominajka ;)

10 LAT
10 WYZWAŃ
10 MAPEK
10 NIESPODZIANEK :)

czekam na Was!
 


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

2 komentarze:

  1. Hej, moja wersja mapki...
    https://madebyaluu.blogspot.com/2019/01/mapka-9.html

    OdpowiedzUsuń
  2. https://justiti.blogspot.com/2019/01/gorset.html i moja wersja mapki

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)